infima-spam & cz.net.abuse(was: Re: Omluva)

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Thu Sep 26 14:21:13 CEST 1996

On 26 Sep 1996, Petr Her~man wrote:

> Jsem jeste v konferencich AHOJ-L, MEDMAC-L, LINUX, INA, WWW-L.

TOLKIEN (az pote, co byli v cz.net.internet upozorneni na nepatricnost,
legracni, ne?), sedma (ceska hitparada Radia 1).. A asi jeste mnoho
dalsich.. BTW, chtelo by to uz asi zalozit skupinu cz.net.abuse. Posilam
CC tohoto mailu p.Kolarovi..

> Ze vsech techto konferenci mi ta reklama zase prisla, a to pokazde
> dvakrat: jednou z konference a jednou primo - jako by si to odesilatel
> jeste sichroval, stahnul si seznam subskribentu a poslal to jeste tam.
> Uklepnuti se da pochopit, ale tohle fakt nechapu.

Ja to chapu velmi dobre. :-(

Mne to prislo (mimo konference) zatim 5x, z toho vsechno po upozorneni ze
strany p.Bileho a neco i na adresy, ktere uz velmi dlouho nepouzivam
(napr. nas skolni Novell).

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz