Unix <> NT

Karel Kovar kovark at netforce.cz
Thu Sep 26 22:07:29 CEST 1996

Zdravim ALL!
  Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite jestli je mozne se z Unixu
  nejakym zpusobem pripojit na Internet pres NTckovy Dialup Server.
  Kdyz volam na internet, tak se overuje pres Authentikacni server
  pomoci PPP moje prihlasovani a pak se mi prideli volna IP adresa.
  Jediny co ve win uvadim je adresa sekundarniho a primarniho
  DNS serveru a ze chci PPP kompresovat ...
                  predem moc dik za radu,
                   s pozdravem Karel Kovar

E-Mail: kovark at netforce.cz
  http://www.netforce.cz/~kovark
  Webmaster of Musicpark and oficial music ESO charts pages
      -- http://www.netforce.cz/musicpark/index.html --