Zaver diskuse na tema "user maxx"

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Fri Sep 27 13:08:32 CEST 1996

Vazeni pratele,

byl jsem to ja, kdo rozpoutal v konferenci diskusi, ktera misty
inklinovala prerust az ve "flame war".

Verim, ze nejsem sam, kdo se poucil a nase marginalni lapalie tedy
snad preci jen prinesla alespon neprimy uzitek.

Chci podekovat vsem, kteri mi v teto souvislosti napsali a predevsim
pak panu kolegovi Dezideru Guspanovi, jehoz dopis je dustojnym
zakoncenim cele zalezitosti. Doufam a pevne verim, ze diskuse, kterou
jsem otevrel nezanenecha mezi nami nejmensi naznaky nevrazivosti.

Vuci Peteru Ruszovi nechovam osobni zast, nas konflikt povazuji za
uzavreny (jeho *experimenty* jsem koneckoncu celou dobu povazoval za
klukovinu) a preji mu, aby zdarne odmaturoval. Snad kazdy z nas v
zivote nekdy "slapnul vedle" a verim, ze `maxx' casem zjisti, ze
seberelizace pocitacovych fandu muze mit i konstruktivni formu :-)
... dokladem je napriklad Linux, ze ktereho pisu tento email.

S pranim hezkeho vikendu

Ales Cepek

katedra mapovani a kartografie                  <cepek at fsv.cvut.cz>
fakulta stavebni CVUT                           tel. (02) 2435 3881
Thakurova 7
166 29 Praha