domena tuke.sk (was Re: user maxx)

Marek Andricik andricik at oko.fei.tuke.sk
Mon Sep 30 17:41:22 CEST 1996

Hynek Med wrote:

> Pokud budete administrovat jakykoliv otevreny sytem, ktery bude pripojeny
> na Interenet, budete se muset smirit s tim, ze se bud budete starat o jeho
> bezpecnost, nebo vam ho drive nebo pozdeji nekdo crackne. Komercni Unixy
> maji take diry, o Windows/NT nemluve. Pokud vam nekdo bude tvrdit neco
> jako "nas system nema absolutne zadnou bezpecnostni diru", bude lhat.

"Bude lhat" alebo je to blbec. Mimochodom, ked uz spominate NT, nenaslo
by sa nejake URL, kde je o ich chybach trochu viac? Nikdy som sa o ne
nezaujimal ale vidim, ze tato oblast je prilis zaujimava aby ju clovek
len tak prehliadal. Dik.

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-    andricik at oko.fei.tuke.sk, http://oko.fei.tuke.sk/~andricik