konf. sendmailu

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Tue Aug 5 14:36:35 CEST 1997

On Sat, 2 Aug 1997, Martin Mares wrote:

> [...]

Pro postu zvenci bude jeste treba mit MX ze vsech na jeden (ten postovni).

>    Minimalne v novejsich sendmailech je k dispozici v sendmail.cf definice
> "DH ..." obsahujici jmeno stroje, kteremu se maji forwardovat vsechny maily
> adresovane lokalne. To by snad melo vas problem resit.

Pokud se nastavi MX, tak je mozno alternztivne misto DH pouzit doplneni
mistnich adres o domenu (coz zpusobi, ze se pak poslou na ustredni server,
protoze se pouzije mechanismus MX).

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.