Informace o zarizeni s IP adresou

Ludek Babor Babor at Glavunion.cz
Thu Aug 7 08:02:57 CEST 1997

Preji dobry den,
mame tady na siti zvlastni problem.
Uzivatele maji Windows95 a v konfiguraci TCP/IP maji vyplnene pouze jmeno
hosta - zbytek se bere z DHCP serveru (NT 4.0), vcetne nastaveni WINS
serveru (tentyz pocitac).
Vcera se stalo to, ze se jedna uzivatelka nemohla prihlasit - Win95
hlasili konflikt s IP adresou XXX.XXX.XXX.XXX, ze pry uz ji ma pocitac s
MAC adresou YYYYYYYYYYYY.
Problem zustal i po nekolikerem restartu daneho PC.
Kdyz jsem se podival do DHCP Manageru, tak jsem videl, ze tu IP adresu
pouziva pocitac dane uzivatelky. Ve WINS Manageru tato IP adresa nebyla
vubec pouzita. Na PING adresa reagovala i kdyz bylo PC uzivatelky vypnute.
A ted problem - da se zjistit nejake blizsi informace o zarizeni, ktere tu
IP adresu ma ???
V reverzni domene zaznam neni, takze PING -A XXX.XXX.XXX.XXX mi nerekne
nic.
Mame tu jednu obrovskou sit, takze pres traceroute se take nic nedozvim.
Ze zacatku MAC adresy sice zjistim, ze to je karta Ungermann-Bass, ale
tech tu mame pres 100 ... :-(

Za radu predem dekuji
	Ludek Babor			E-Mail: Babor at Glavunion.cz
	OS manager			E-Mail: Ludek.Babor at Glavunion.cz
	Glavunion, a.s., Teplice	Tel: +420-417-503085
	Sklarska 450			Fax: +420-417-508085
	416 74 Teplice			FIDO: 2:423/74.13

	I use MIME ISO-8859-2 friendly software