Informace o zarizeni s IP adresou

Marek Kubita marek at corpus.cz
Thu Aug 7 11:48:19 CEST 1997

On 7 Aug 1997, Ludek Babor wrote:

> [...]
> Vcera se stalo to, ze se jedna uzivatelka nemohla prihlasit - Win95
> hlasili konflikt s IP adresou XXX.XXX.XXX.XXX, ze pry uz ji ma pocitac s
> MAC adresou YYYYYYYYYYYY.
> [...]
> A ted problem - da se zjistit nejake blizsi informace o zarizeni, ktere tu
> IP adresu ma ???

Mate-li chytrejsi Hub, ktery se da administrovat telnetem, mohlo by jit
zobrazit si tabulku aktivnich MAC adres a k nim prislusejicich zasuvek.
Jinak asi nezbyva nez udelat si seznam MAC adres rucne (neco sledovanim na
siti, zbytek obihanim stanic).

Pozn. k predchozi reakci: MAC v tomto pripade neznamena Macintosh, ale
Media Access Control (MAC adresa = ethernetova adresa).

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 420-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814  -#-