IP maskarada

Jan Kebrle kebrle.jan at nex.tel.cz
Thu Aug 7 17:50:47 CEST 1997

Milan Kerslager <milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz> píše v èlánku
<199707212003.WAA28145 at ns.felk.cvut.cz>...

> [...]
>
> Myslim, ze v pripade pripojeni site ziska jine vyhody. Napriklad pevnou
IP
> a tim moznost provozovat nektere sluzby primo u sebe (sendmail, DNS, WWW,
> etc), ... Poskytovatel tedy za vice penez poskytne vice sluzeb. Jinak sve
> kliety nepresvedci. A tak to taky je, ne? Navic nemusim mit tolik penez a
> pak providerovi aspon kape (a ja se vyrovnam s tim nepohodlim)...
>
> PS: nekteri poskytovatele nevi co je IP, natoz routing, takze se to muze
>     i hodit :-)

Popravde ja si nejsem zcela jist, ale nevyplati se nahodou IP_MASKARADA
jenom v pripade ze mam pevnou linku, nechci platit dalsi poplatky za
zrizovani registraci domeny, mesicni pausaly za pridelene ip adresy, a chci
si sit zabezpecit proti pruniku?

ja si osobne myslim, ze pokud mam komutovanou linku, a chci si usetrit cas
vcetne nervu, tak zkratka pouziji proxy server od apache, a jsem v pohode,
protoze pres toho mi projdou veskere zakladni funkce jako je telnet, ftp,
web. a to staci ne?
S pozdravem
Jan Kebrle
mort at dns.terminal.cz