Jak pracuje cache.cesnet.cz ?

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Fri Aug 22 10:06:45 CEST 1997

On Fri, 22 Aug 1997, Miroslav Jezek wrote:

> V Netscapu 4.02 pod W95 jsem nastavil proxy cache.cesnet.cz
> a  chtel jsem to overit takto:
> Nacet jsem stranku z dalky a pak vymazal svou cache. Po reloudu jsem
> ocekaval, ze se stranka nacte z cache cesnet. Zacala se ale znovu
> tahat z dalky!
> Jak to ma chodit? A jak dlouho to v cachi cesnetu vydrzi?

Pokud vim, tak prikaz k opetovnemu nahrani cache donuti, aby si natahla
dokument znovu. Mel jste tam skocit via URL (nebo pomoci tlacitek zpet
a napred).

Chovani take zavisi na jinych nastavenich klienstkeho programu (treba
u NN si muzete nastavit, jak casto se ma na cili overovat, zda se nahodou
dokument nezmenil, coz take zdrzuje a ovlivnuje -- zvlaste u kratsich
stranek -- rychlost natahovani).

Ovsem pokud existuje standardni popis chovani, tak by me to jako spravce
site zajimalo. Nejsem si ale jist,z da toto tema spise nepatri do www-l.

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.