News servery

Martin Hinner MARTIN at tdp.cz
Mon Aug 25 18:38:53 CEST 1997

Mam drobny dotaz...

Ladim software pro prijem Net News a potrebuju znat jmena NNTP
serveru. Mimo csnews.vslib.cz neznam zadny, ktery by me pustil ke
stahovani, protoze nemam prava. csnews.vslib.cz je navic
neunosne pomaly (respektive spojeni). Vsechny napisou ze nejsem
authorizovan, a uzavrou mi spojeni. Pokud tedy nekdo znate nejake CZ,
nebo i zahranicni (pokudmozno z anglie, ale aby tam byly mezinarodni
newsy) NNTP servery,ktere mi dovoli stahovat news, buddte te lasky a
poslete mi na martin at tdp.cz jejich adresy. Popripade, pokud je tady
nekdo adminem takovehoto serveru, je moznost ziskat k nemu pristup???

sorry za offtopic, ale nevim kde jinde najdu odpoved...
--
 Bye MARTiN/32. Dekuji za nezabiti.   [FSg]

 |     /* Martin Hinner, martin at tdp.cz, 2:420/51.55, +420-2-361741 */      |