News servery

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Fri Aug 29 15:06:21 CEST 1997

Martin Hinner <MARTIN at tdp.cz> wrote:
> Ladim software pro prijem Net News a potrebuju znat jmena NNTP
> serveru. Mimo csnews.vslib.cz neznam zadny, ktery by me pustil ke
> stahovani, protoze nemam prava. csnews.vslib.cz je navic
> neunosne pomaly (respektive spojeni). Vsechny napisou ze nejsem
> authorizovan, a uzavrou mi spojeni. Pokud tedy nekdo znate nejake CZ,
> nebo i zahranicni (pokudmozno z anglie, ale aby tam byly mezinarodni
> newsy) NNTP servery,ktere mi dovoli stahovat news, buddte te lasky a
> poslete mi na martin at tdp.cz jejich adresy. Popripade, pokud je tady
> [...]

Ono taky zavisi na tom, jaky SW pouzivate. Pokud je to MS Exchange
nebo Normandy, tak ty pro stanovani pouzivaji prikaz newnews a ten
vcelku opravnene odmitnou temer vsechny news servery v Cesku.
Jinak se ale najde mnoho news serveru otevrenych pro cteni, pokud
se pripojujete z domeny *.cz a pro Vasi IP odpovida jmenny zaznam
v DNS.

S pozdravem,

Jiri Kvarda