Winpmail 32bit a Novell client32 pro Win95

Tomas Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Thu Dec 4 11:17:58 CET 1997

Pismeno 'n' v nazvu - network instalace (z HD)
Pismeno 'd' v nazvu - je rozdeleny na diskety
Ale asi to jsou starsi verze.
Posledni verze (IntranetWare ClientTM 2.2 for Windows 95) je
distribuovana v sesti EXE souborech (enw9522x.exe - x je 1 az 6), nebo
jednom zipu (single.zip) ve kterem je zase tech 5 souboru.
Bud si ho muzete stahnout primo od Novella, nebo z:
ftp://karnet.fsih.cvut.cz/archiv/net/novell95/
 celkem 10MB.
---
Tomas Trapl - CVUT FS, K238
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz