SWITCH podruhe _?

Martin Pohnetal marp at ck.ipex.cz
Sun Dec 7 07:38:43 CET 1997

Dekuji Vsem za odpovedi.

Pokusil bych se k nim vyjadrit. Predem upozornuji, ze nejsem odbornik na
sitove projekty.

HUB ne to je mi jiz jasné, nebot potrebuji oddelit jednotlive porty a
nestaci deleni jen na skupiny

SWITCH mam vybran switch , ktery umoznuje definici vlastnich zakaznickych
filtru na jednotlive porty. Je to zrejme to o cem mluvime? Zajimalo by me
jak to myslite s temi VLAN. Vyrobce switch (d-link) tvrdi, ze je mozne
nastavit filtr na IP adresaci jednotlivych portu. Jak jsem tak trochu
pochopil toto neni zrejme resenim. Bylo by mozne napsat z jakeho duvodu?

VICEPORTOVY ROUTER myslim si ze toto reseni asi neni mozne. Predpokladam, ze
do PC musite vlozit  tolik sitovych karet, kolik chcete portu. Je zde tedy
omezeni v poctu portu a vzhledem k tomu ze pocet pripojenych fy. by mel
narustat je toto reseni asi nerealne.