Netscape 3.01 a Windows 3.11

Artur Kudelka KUDELKA at gw.czso.cz
Wed Dec 10 17:12:50 CET 1997

      Mohl by mi nekdo prosim poradit ?

      Problem se ma takto. Mam nainstalovany  NN na 486/50MHz s 8MB op. pameti.
S pocatku se zda, ze vsechno normalne jede, avsak kdyz nahraji par vetsich
obrazku, najednou zatuhne a prestane ztahovat.
     Nevim co si mám o tom myslet, vyzkousel jsem vsechna mozna nastaveni NN a
nic. Pak jsem zkousel ruzna nastaveni Windows (velikost odkladaciho souboru ap.)
a take nic. Pak jsem nainstaloval IE a ten delal to same.
     Jedine co mne napada je to, ze by to jeste mohlo byt WINSOCK.DLL od MS. Na teto
konferenci jsem cetl, ze se chova dost agresivne  k pameti, pokud jsem to dobre po-
chopil.
     Pro zajimavost na stejnem pocitaci pri naistalovanych Win95 jede, sice pomalu
(swapuje jak blazen), ale jede.

Predem dekuji za jakoukoliv radu, i kdyz uz jsem trochu skepticky.

Zdravi
       Artur Kudelka
       kudelka at gw.czso.cz