Pravidla chovanm n aintenretu

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Mon Dec 15 11:14:54 CET 1997

> u nas v televizi se zacina rozsirovat pocet uzivatelu s pripojenim na
> internet a ja bych jim rad poskytl informaci o tom, jak se na internetu
> chovat - co se tyce bezpecnosti, ochrany soukromi, slusnosti,
> antispammingu. Existuje nekde nejaky soupis pravidel ( v cestine)?. Za
> kazdy tip predem diky.

    Na zaklade podobnych problemu nejprve ve skole a pozdeji i u me v praci
jsem pro uzivatele neco podobneho odvodil. Je to cesky derivat RFC1855,
ktera se timto zabyva upraveny do "citelnejsi" formy a zestrucneny.

    Pokud ho budete chtit (kdokoli) jsem pripraven ho poslat.

                                                Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz