.adost o pomoc

Karel Dudasek dudasek at vtopu.army.cz
Mon Dec 15 18:47:37 CET 1997

Karel wrote:

> Kdo poradí jak zpracovat a přenést na servr www stránku.Toto mám už na
> servru
> telecom.cz zaregistrovanou.
> Moc díky. Mám stažen program Ftp,ale je v angličtině a nevím co dál.
> Potřeboval bych návod v češtině.
> Karel
Obratte se na sveho systemaka, urcite vam rad poradi.
Jinak prikazy ftp:
open server  ... otevre spojeni na server
   pri te prilezitosti by se vas mel zeptat
   na jmeno a heslo
bin          ... nastavi na binarni prenos
ascii        ... upravuje CR/LF dle systemu
put jmeno_souboru  odesle vas soubor na server
get jmeno_souboru   prenese soubor ze serveru k vam
cd    .... skakani po adresarich na serveru
lcd  ( local cd)  skakani po adresarich na vasem pocitaci
bye   ... ukonceni ftp
--
Karel Dudasek