testy poskytovatelu pripojeni do Internetu v casopise C

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Wed Feb 5 02:22:58 CET 1997

Dne  5 Feb 97 v 1:00, grey uvedl(a):

> Vazene damy, vazeni panove,
> zajimalo by me, jak se divate na vyse zmineny test provideru. Nejak se mi
> to nezda.

    No, jiste, ze je to potreba brat s rezervou, napriklad neni zverejnena
metodika mereni (tedy, na WWW, v casopise mozna byla). Obsahuje obcas i
dost podezreni budici vysledky (Cesnet ma rychlejsi pristup na server Eunetu
nez Eunet sam ... a obracene ! ).
    Je ovsem zrejme, ze provest exaktni mereni je, vzhledem k tomu, ze
zatizeni site se stale meni, prakticky nemozne.

    Je to proste takovy orientacni prehled, nic vic a nic min a rozhodne
nenapacha vic skody nez uzitku zvlaste, pokud bude jako takovy bran.

                                                    Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others