Mapovani disku v NetWare 4.11

trapl at karnet.fsih.cvut.cz trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Wed Feb 5 13:25:51 CET 1997

> NA jednom pocitaci v siti (W95, Novell Netware Client pro W95) se po
> prihlaseni jakehokoliv uzivatele mapuje jako disk G home adresar
> stale stejne osoby, ktera na tomto pocitaci pracuje nejcasteji.
>
> V Login scriptu se pritom disk G vubec nemapuje a k danemu Home
> adresari ma pristupova prava pouze a jedine jiz zminena osoba (overeno).
> Presto k jejim souborum muze pomoci toho G disku kazdy, kdo se na ten
> pocitac prihlasi.

Ten disk by mohl byt mapovan ze strany W95.
Pokud vsak na strane NetWare jsou spravne nastavena prava, nemel by
do nej nikdo jiny mit pristup.
Mohlo se stat, ze si klient pamatuje uziv jmeno a heslo pro pristup
ke zminenemu adresari.
(Sam se o to marne snazim)

Tomas Trapl - CVUT FS
mailto://trapl@karnet.fsih.cvut.cz