testy poskytovatelu (fwd)

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Wed Feb 5 15:16:38 CET 1997

> asi opravdu tim, co zajima vetsinu uzivatelu. Na druhou stranu
> nesouhlasim s tim, ze vysledky nic nereknou zajemcum o pevnou linku.
> Kdyz si ty udaje spocitate, tak zjistite, ze uzkym mistem vetsinou
> neni ten modem.

No ja nevim ... Pokud dostane provider od Telecomu linky, na ktery
konkretni modemy jedou spatne (viel jsem stav, kde se Microcomy chytaly
slusne a US Robotiky spatne - a USR pouziva dost provideru), tak to muze
vysledek dost ovlivnit. Predpokladam, ze merite jenom v Praze, takze
zajemcum treba v Teplicich (abych zustal doma), to moc nerekne. NAvic i
pevne linky muzou vest jinymi draty nez dial-ups. V kazdem pripade je to
testovani asi na hrane toho, co se da pri soucasnem stavu zjistit
omezenymi prostredky (treba, ze testujete jednim typem modemu - pokud je
jich vic, tak se omlouvam, v metodice o tom nic neni).

> Prinaseji skutecne predevsim orientaci v tom, jak si nasi
> poskytovatele stoji a to je take jejim ucelem. A snad to nebude znit
> prilis neskromne, ale myslim si, ze svuj cil plni.

Hm ... Hloupe je, ze nikde nejsou zverejnovany podminky pripojeni.
Technicka cast neni vsechno (i kdyz z ni vychazime docela dobre) :-)

					S pozdravem
						Michal