html

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Fri Feb 7 19:56:55 CET 1997

Pavel Satrapa wrote:

> Napodobne.

> Tak jeste jednou a pomalu:

:)))) Ted's mi to dal. Ok, omlouvam se. Mam tesne pred zkouskama a jak
jsem si v tom nedostatku casu (z pri zmatku v hlave) procital bleskem
newsy, nejak jsem nedomyslel smysl odpovedi.

> Preji vsem pekny den

Napodobne

*         Jiri Pazdernik, Comtype Opava                     *
*         Hobzikova 3, 746 01 Opava, Czech rep.             *
*         Tel./Fax: +42/653/212607                          *
* E-mail: mailto:georges at traveller.cz                       *
* WWW: http://www.geocities.com/SiliconValley/Heights/4055/ *