Dial-up do I-netu

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Thu Feb 13 19:31:14 CET 1997

> Zdravim,
>
> Lze nejakym zpusobem prinutit NTS, na ktery pristupuji pres RAS,
> aby provedl dial-up napojeni do I-netu? Abych to priblizil, chci zavolat
> z domu na server v zamestnani. Ten provede callback a nasledne bych
> chtel na vzdalenem serveru spustit dial-up pripojeni (snad pomoci TELNET
> daemona ??).
> Privitam kazdy napad.

Mam stejnou myslenku. Napred ale musim uchodit doma modem.
Najednou se mi nejak po... linka a s zadmym ze 4 modemu, co mam
se mi nedari se s cimkoli spojit (meril jsem napeti a na dvojce to
nevypada - takze musim honit Serekom).

Mam to jednodussi - na NT mi bezi proxy server, takze by to melo byt
bez problemu. Prihlasim se na NTecka a pres proxy pujdu dal.
Neocekavam zadny problem.
P.S.: myslenka uspory doma je hezka, ale spojeni s firemni
siti potrebuji i k vaznejsim vecem. To jen aby nekdo nerikal, ze
vymyslime ptakoviny...

BTW: proxy mam WinProxy ( http://www.lanprojekt.cz )

JaCi
Jaroslav Cibulka