Otazka na router

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Wed Feb 19 21:14:39 CET 1997

Dne 19 Feb 97 v 13:50, Matus Uhlar uvedl(a):

> chcel by som sa spytat kde je lokalizovany router s cislom 192.121.158.53
> a ci to je v Cechach alebo v nemecku...

    Vojta Vam tady poradil www.ripe.net, dovolim si tedy jen
upozornit na stranku http://www.kolej.mff.cuni.cz/searchs.html, kde uplne dole
muzete vyplnit IP nebo jmeno domeny a obdrzite prislusny RIPE zaznam. Neni to
nic magickeho, jen lokalni frontend k originalnim RIPE scriptum, ale preci jen
se natahne rychleji nez ze zahranici ...

Mimochodem, dozvite se tam, ze prislusny C blok patri GERMANY-EBONE ...

                                                            Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others