nova vyhledavaci sluzba v ceskem Internetu - ATLAS

trapl at karnet.fsih.cvut.cz trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Thu Feb 20 19:02:19 CET 1997

> opet, uz po tolikate, zasnu. Proc ten server neni v ISO-8859-2? Byl by
> *okamzite* pristupny pro Windows i pro Unixove platformy.
> Muzete mi rict, proc zacinate prave s 1250?

Server bezi pod WNT a mam pocit ze sehnat textovy nebo HTML editor
bezici pod Windows a pouzivajici ISO8859-2 neni prilis jednoduche.
A kodovat kazdou stranku zvlast predem neni prilis produktivni.
CSaczech 1.23NT bohuzel s ASP nebeha (ono mu tedy vubec nebeha
 HTTP) a Saczech je pomaly.
Odpovidam, ale s autory ATLASu nemam skoro nic spolecneho, jen jsem
resil stejne problemy (jeste resim)

Tomas Trapl - CVUT FS
mailto://trapl@karnet.fsih.cvut.cz
http://147.32.64.145