nova vyhledavaci sluzba v ceskem Internetu - ATLAS

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Feb 21 13:21:20 CET 1997

On Fri, 21 Feb 1997, Michal Krsek wrote:

> Jak uz bylo zmineno, editor pro Windows, ktery by umel ISO-8859-2, je
> umeni sehnat ... Navic, pokud maji v hlavicce polozku "x-charset", tak to
> musi kazdy lepsi browser umet prekodovat.
>
> Tudiz, pokud tam tu polozku maji, je to *okamzite* pristupne i UNIX
> platformam ...

No, jen nevim proc to nemaji rovnou v Content-type:

HTTP/1.0 200 OK
Server: Microsoft-IIS/3.0
Date: Fri, 21 Feb 1997 12:15:28 GMT
Set-Cookie: ASPSESSIONID=GMLJGEVTUCAQWAPB; path=/
Cache-control: private

<head>
<title>ATLAS: Vyhledávání v Českém Internetu</title>
content="text/html; charset=windows-1250">

Navic kdyz jsme u toho, prohledavaji mnoho serveru nekolikanasobne -
vetsinu dokumentu dostanete treba sestkrat: /cgi-bin/toASCII/blabla.html,
/cgi-bin/toCP1250/blabla.html ...

Je treba podotknout, ze citelne jsou pouze dve verze (ASCII a CP1250).
Ovsem pak tech dokumentu nebude asi doopravdy 380 000.

Ale aspon, ze tak - treba SaCzech nedela ani to (pokud to neni zmena v
nejake posledni verzi):

HTTP/1.0 200 OK