nova vyhledavaci sluzba v ceskem Internetu - ATLAS

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Feb 21 15:54:10 CET 1997

On Fri, 21 Feb 1997, Lubomir Stritecky wrote:

> Trosku z jine stranky. Jsme pripojeni pevnou linkou na IBM a doba
> odezvy ATLASu je mirne receno uboha. Kdyz hledam na Altaviste nestacim
> se ani napit kafe a mam to, u ATLASu mam dost casu si to kafe uvarit
> a to jeste nesmim natahovat obrazky. Ze by byl ten server tak vytizen?
>
> Jake mate zkusenosti vy ostatni?

Atlas se mi ozve celkem dobre (Cesnet, Brno). Ovsem spojeni se serverem
pripojenym pres IBM, vzdalenym asi 3km, je, slusne receno, line.

Bohuzel tam musim obcas i neco editovat on-line.
Takovy restart sendamilu je zalezitost na pul hodiny :-(

Vsichni slibuji peering a zatim sliby-chyby.

						Bohous
Bohumil Michal                                mailto:michal at fee.vutbr.cz
                                              http://www.fee.vutbr.cz/~michal