html

Jirku Jaroslav jirku at cms3.fme.vutbr.cz
Mon Feb 24 16:55:07 CET 1997

In article <199702181236.NAA21167 at ns.felk.cvut.cz>

> Rika Vam neco "dusevni vlastnictvi"? Tohle je totiz cesta, jak vyrabet
> dokumenty, kde se pro Pentium specifikuje hodinova frekvence 1,66MHz.
> Existuje export do Postscriptu (o tom asi vite). Konverze zpet do PDF
> vyzaduje prislusny (placeny) soft Adobe. Ale i s nim je to porad na povazenou.
>
> Jinak, tady je to dost off-topic.
>
> Jan Schmidt
> CVUT FEL

        Ano, dusevni vlastnictvi mi rika; hned zacinam videt rude. Vymyslim-li
nejakou vec, nemam narok na nic, jenom za hruzu penez platit patent. Napisu-li
vsak k teze veci navod k pouziti, uz je to dusevni vlastnictvi...
        Ale v podstate se jednalo o preklad nekterych aplikacnich manualu,
kterymi me vyrobci primo zaplavuji, do cestiny...

        Jirku