Otazka na router

Vlastimil Cudek vlasta at gity.cz
Tue Feb 25 12:00:12 CET 1997

Matus Uhlar wrote:

> Dobry den,
>
> chcel by som sa spytat kde je lokalizovany router s cislom 192.121.158.53
> a ci to je v Cechach alebo v nemecku...
>
> Totiz - pri traceroute na svedsko idu pakety tadialto a medzi touto masinou
> a Munich-EBS2.Ebone.NET dochadza k obrovskym vypadkom paketov.
>
> vzhladom na to ze ping casy stupli pri tomto pocitaci na 100-200 ms,
> predpokladam ze je niekde za linkou cesnetu do mnichova. Ak je tak, znamena
> to ze chyba obrovskych vypadkov paketov a tym malej kvality spojenie nie je
> v CESNETe ani v linke von.
>
> Odpovie mi niekto ?

Odpovidam sice trochu off-time, ale myslim si, ze by Vam mohli byt
uzitecne i postrehy uzivatelu jinych siti nez CESNET.
Sam jsem pripojen pres sit Bohemia-NET, ktera linku do zahranici
napojenu v Karlsruhe. Veskera komunikace mezi nami a CESNETem tedy
probiha jen pres Mnichov, pres Amsterodam jen tehdy pokud je dana linka
down.
Pokud vsak chce nekdo z nasi site komunikovat do CESNETu, pak je problem
vzdy nekde mezi EBONE a CESNETem, kde se ztraci priblizne 33% paketu,
ale i to je nestale.

Tracovaci tabulka vypada v 90% nasledovne:

 9  muenchen.core.xlink.net (194.122.225.25)  330 ms  519 ms  836 ms
10  Munich-EBS.EBONE.NET (192.121.158.13)  560 ms  507 ms  556 ms
11  192.121.158.42 (192.121.158.42)  654 ms *  306 ms
12  * rov-rab.cesnet.cz (192.108.151.150)  571 ms *

Nebudu vinit ani CESNET ani EBONE, ale vim jen to, ze dostat se na
CESNET ze zahranici, to chce kafe, nohy na stul a cekat a cekat.

					Vlasta