nova vyhledavaci sluzba v ceskem Internetu - ATLAS

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Tue Feb 25 13:24:01 CET 1997

On Thu, 20 Feb 1997 trapl at karnet.fsih.cvut.cz wrote:

> Server bezi pod WNT a mam pocit ze sehnat textovy nebo HTML editor
> bezici pod Windows a pouzivajici ISO8859-2 neni prilis jednoduche.
> A kodovat kazdou stranku zvlast predem neni prilis produktivni.
> CSaczech 1.23NT bohuzel s ASP nebeha (ono mu tedy vubec nebeha
>  HTTP) a Saczech je pomaly.
> Odpovidam, ale s autory ATLASu nemam skoro nic spolecneho, jen jsem
> resil stejne problemy (jeste resim)
>
> ----------------------------
> Tomas Trapl - CVUT FS
> mailto://trapl@karnet.fsih.cvut.cz
> http://147.32.64.145
> tel.:02/24915319-268

No vidite. Toto je cely MICROSOFT. Ak je na svete aj iny standard ako ten
ktory vymyslel microsoft, tak ho microsoft urcite podporovat nebude.

tymto som nechcel (snad okrem microsoftu) do nikoho rypat, ale mal to byt
taky pravdivy povzdych.

			PeSe

P.S:
Jo a FrontPage to nahodou nedokaze ?

*Peter Sedivy           *    	    Omnia Mea Mecum Porto           *
*Stary Smokovec 062 01  * E-mail: sedivy at kar.elf.stuba.sk           *
*SLOVAKIA               * WWW: http://www.kesp.elf.stuba.sk/~sedivy *