Automaticke sledovani casu pripojeni

fhajny at login.cz fhajny at login.cz
Tue Feb 25 14:07:25 CET 1997

> Pouzivam pri pristupu na Inet IE 3.0 pod W95 a jelikoz jedu pres modem
> potreboval bych sledovat cas pripojeni za mesic (kolik pristupovych minut
> jsem mel celkem v mesici).
> Mam v pausalu nejake minuty zdarma, zbytek platim a nerad nechavam pausal
> nevyuzit. Soucasne pouzivam "nejspolehlivejsi" reseni, totiz papir a
> tuzku, ale v dobe pocitadel mi to pripada dost blbe  ;-((
> Nevi nekdo o nejakem programku, ktery by to automaticky sledoval nebo
> jakym zpusobem vytahnout dobu spojeni z dialeru do nejake promenne  a
> zpracovat jinde ?

> [...]

Uz rok pouzivam Connect Monitor pro W95. Automaticky sleduje COM, rozlisuje
impulsy ve spicce a pres noc, pocita total, generuje podrobny log atd. Je to
vsechno, co potrebuju, dokonce nahradi otravny dial-up dialog od W95.
Je to freeware, uz rok porad stejna verze (ale dobra) a tezko se shani -
myslim, ze jsem ji nasel na TUCOWS (ted nevim, jestli je to www.tucows.com
nebo ftp.tucows.com, je to nekde pod Dial-up utilities nebo Connection
managers nebo tak nejak)...

..... filip hajny
..... softwarove noviny
..... +42-2-7550272, 758028