Inet a Telecom

fhajny at login.cz fhajny at login.cz
Fri Feb 28 13:00:15 CET 1997

>Sledovali  jste tento tyden Arenu na Nove ?
>Byl tam nejaky sef Telecomu a bylo tam receno, ze k 1.4.97 by mel Telecom
>zahajit oficialni provoz poskytovatele Inet pripojeni a to za 599,- Kc
>mesicni pausal plus telefonni poplatek2 Kc/5min pripojeni  (tj. levneji nez
>je mistni hovor).
>Dosud to byl zkusebni provoz jen za ten telefonni poplatek a myslim, ze jen
>pro toho kdo si koupil nejaky kit (modem+soft+pristupova prava).
>Nevite nekdo zda je OPRAVDU PRAVDA (ten pan mluvil ang. a zda byl plne v
>obraze ???)
> [...]

Zkusebni provoz fungoval uz od zari/rijna. Snazil jsem se ho ucastnit, ale moc
stesti jsem si neuzil. Vola se na podivne cislo, ktere zacina na 0607 (nebo
tak nejak) a funguje odkudkoliv, tedy ma stejnou sazbu. Co se pripojeni tyce,
pouziva Telecom linky Nextelu. Kapacitu nevim presne, ale myslim ze to nebylo
nijak zavratne (neco mi rika, že 256 kb). Ziskat jakekoliv informace bylo
temer nemozne, protoze jsou v tom Telecom, Videotex i Nextel, a vsichni me
posilali od certa k dablu. Zatim byl pristup nabizen v ramci baliku WWWebPorte
od Microcomu a tusim, ze to mela nabizet take Libra. Nevim jak v posledni
dobe, protoze to byl prave zkusebni provoz a jeste k tomu moc spolehlive
nefungoval. No vzdyt je to Telecom. :-)

..... filip hajny
..... softwarove noviny
..... +42-2-7550272, 758028