Inet a Telecom

Marek Antos antos at cpress.cz
Fri Feb 28 18:44:23 CET 1997

On 28 Feb 97 at 16:26, Hynek Med wrote:

> Viz vcerejsi Britske listy na Neviditelnem psu - popisuje to tam Dan
> Docekal..

Popisuje, ale myslim, ze neni moc blizko skutecnemu stavu veci - spis
naopak. Pokud si mohu dovolit trochu vlastni reklamy: chystam v tehle
veci taky maly komentar, protoze aniz bych si delal patent na rozum,
vsechny ty afery kolem SPT a ohnive zpravy bez znalosti veci mi uz
trochu lezou krkem.

Srdecne zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press
Casopis Connect!                Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642