Problem diakritiky na WWW by _mohl_ byt vyresen

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Jan 3 09:57:24 CET 1997

			Dobry den !
According to Serpen.

> Ale, prosim vas neblbnete. Vsichni vime ze Netscape & Microsoft Internet
> Explorer Sou bussineses a dodavaji do to ho HTML standrdu este nej se
> standard finalised. Proc? Protoze jsou bussiness a nyni competulou od
> dominaci internet. Ja sem Cech v USA na MacIntosh ale s tema diacritical
> marks to teda taky mrskam. Nevim, ale kdo, mimo Czech pouzivaji c s
> hackem? Ja myslim moc malo lidi to chteji. Tim padem cas je vjenovanej
> jinejm vecim
Suhlasim s vasim nazorom, ze mimo Ciech (a Slovenska) sa niektore
"problematicke" diakriticke znaky pouziva  zanedbatelne mnozstvo
pouzivatelov. Tuna (kde uplnou nahodou zijeme) je vsak situacia trochu ina.
Skuste sa "znizit" na uroven ludi, ktori POTREBUJU pre svoju pracu "s s
hackem" a popremyslat preco asi. Ten cas venovany diakritike je dobre
investovany cas (aj ked mnohe riesenia sa ukazu po 2-3 rokoch ako
"krkolomne" a stanu sa prekonanymi. Budu vsak vytvarat tlak prave na Vami
spominane "mamuty" SW priemyslu, aby aj oni nasli nejake riesenie pre
svojich zakaznikov.

					Vela stastia v tomto roku !

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk