Jednickova podsit

Ivo Musil ivo at corpus.cz
Mon Jan 6 08:50:11 CET 1997

> Vzapeti mi doslo, ze horni pulku lze pridelovat opet
> po castech. Presto bych rad odpovedi na puvodni otazku.

Takovouto sit ma nase firma, casem jsme ji navic interne rozdelili
na ctyri podcasti (maska 255.255.255.224). Tuto masku je treba
udrzovat na vsech stanicich v siti, jinak nebude mozne komunikovat
s onou druhou polovinou.

Jedina komplikace, na ktere si v teto konfiguraci vzpominam,
byla otazka vyreseni reverzniho nameserveru. Ale nasemu providerovi
se to podarilo vyresit na jeho urovni.

Ivo(sh) MUSIL
ivo at corpus.cz