Jednickova podsit

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Mon Jan 6 10:18:26 CET 1997

> Dobry den vespolek !
> Mel bych takovy maly dotaz. Zazadali jsme o nejake
> Internetovske adresy a mezi jinymi jsme dostali
> i dolni pulku tridy C. Usuzuji z toho, ze nekdo
> musi dostat horni pulku (prece ji nezahodi ?).
> Vi nekdo o fungujicim systemu, kde se pouziva
> jednickova podsit (libovolne "rozsekane" site) ?

Jednickova (stejne jako nulova :-) podsit se nepouziva,
minimalni sit ma 4 adresy. Tyto site se velmi casto pouzivaji
na Point To Point spojeni na seriovych linkach nebo na
ethernetu pres optiku a dalsich typech dvoubodovych spoju.
Pouziti pak vypada takto:

a.b.c.d00	adresa site
a.b.c.d01	jedna stanice
a.b.c.d10       druha stanice