Problem diakritiky na WWW by _mohl_ byt vyresen

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Jan 7 11:48:07 CET 1997

			Dobry den !
According to Jiri Kvarda.

> In article <199701030903.KAA07934 at ns.felk.cvut.cz>, Juraj.Panko at tuke.sk
> says...

> Uz delsi dobu sleduji tohle mlaceni prazdne slamy a nevim o co Vam jde,
> nebot uz je ten problem vyresen.
Suhlasim s tym, ze znacna cast je vyriesena (este drobnosti pri nastaveni
systemu, aby bolo mozne korektne vyplnovat formulare - ale to nie je vec
aplikacie)

Ano, vid servery, ktore spravujem (www.kosice.sk, www.enviro.sk etc ... :-)
> Howgh,
dtto.
V mojom prispevku som reagoval iba na "trocha zvlastny" nazor na pouzivanie
diakritiky, v zmysle - nam to tu v Amerike netreba. Netykal sa problemu
ohladom riesenia diakritiky - nie som vyvojar - iba "sw instalater".

Vela stastia v novom roku .

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk