Netscape 4.0

Lubomir Stritecky lstrit at unis.cz
Tue Jan 7 14:37:48 CET 1997

Branislav Hanacek wrote:

> Zdravim!
>
> Ja zatial pouzivam z celeho balika iba Netscape Navigator 4.0
> Prekvapila ma dost nemila chyba: pri natahovani stranok s pozadim sa
> pozadie nezobrazi. Zdalo sa mi to vsak dost zavazna chyba, preto som
> patral v nastaveni, ale nic som nenasiel.

Jo, kdyby se pozadi jenom nezobrazilo, bylo by to dobry. Me se tam
zobrazuje cerna cernota, a neni videt text (kdyz je cerny ci tmavy).
Napsal jsem to Netscapum a jejich robot slusne podekoval. Tak uvidime.

Dalsi novou vadou je, ze neumi interpretovat nektere ceske znaky
kodovane FrontPage 1.1 jako &#kod; NN 4.0 zobrazi &#kod; misto
znaku, minule verze nemely problemy. Ze by to pochytil od MSIE?

Lubomir Stritecky
UNIS Computers