Peering & sluzba Cesky Internet

Zbynek Pospichal zbynek at bigfoot.com
Wed Jan 8 08:12:41 CET 1997

Martin Kamin wrote:

> Najdete to na:
>
> http://www.cpress.cz/connect/obsah/11/co_hybe_ceskym/index.htm
>
> Martin Kamin

 To je sice hezke, ale kdo ma louskat to priserne a navic totalne
nestandardni kodovani (ano, mam na mysli CP1250) ? To by byl takovy
problem pridat cgi script (a nekde na strance nejaky odkaz na nej) pro
prevod do ASCII ?

--
Greetings from
                    Zbynek

//  2:420/22 at FidoNet, Team OS/2 member, NetMag administrator
//  OS/2, Unix [Linux, System V, SCO, BSD], networks and C/C++ wizard
//  Use WWW client and see http://194.212.98.5/zbynek.html