Moderni technologie na ceskem Webu

Honza Petrous hop at unibase.cz
Thu Jan 9 09:25:26 CET 1997

On Wed, 8 Jan 1997, Adam AHA Hauner wrote:

> Dobry den,
>
> u prilezitosti vstupu do roku 1997 doslo na jedne z ceskych
> nekomercnich sluzeb, PinkNETu, k mnoha zmenam, ktere jsou zajimave
> z hlediska uzitych technologii. K temto krokum nas vedl fakt, ze se
> PinkNET stal nejvetsim adresarem domovskych stranek ceskych
> uzivatelu. WWW server PinkNETu presel jako prvni cesky site
> kompletne na technologii Active Server Pages (ASP), ktera je jednou
> z moznych implementaci ActiveX na strane serveru.
> Vysledkem je obsah stranek zavisly na typu prohlizece (bez nutnosti
> [...]

I kdyz toto neni obsahem konference NET, nezbyva mi, nez si rypnout:
Se zajmem jsem vyzkousel vase ASP, ale bohuzel musim konstatovat,
ze ne se vsemi typy klientu funguje. Muj klient podporuje (bohuzel)
pouze anglictinu (a dava to v hlavicce nalezite najevo) ale vase
stranka http://www.pinknet.cz presto prisla s nabodenickama ;-)

Pekny den preje
			Jan Petrous.

        Jan.Petrous at unibase.cz