Co se deje v Nemecku

Jan Prikryl prikryl at launzatte.cg.tuwien.ac.at
Wed Jan 15 20:10:20 CET 1997

> Date: Wed, 15 Jan 1997 19:49:48 +0100
> From: [Ji__ Kuchta] <kuchta at dean.fee.vutbr.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Co se deje v Nemecku

> Uz nekolik dni pozoruji velmi spatne spojeni do Nemecka. Nekdy pakety
> putuji kolem Amsterdamu, nekdy se timeoutuji v Nemecku. Nevi nekdo co
> se deje? A to jak rano, tak i v noci! Do Ameriky je spojeni mnohem
> lepsi!

Vcera jsem odsud z Vidne v podstate nemohl nikam - jeste tak ty
druzicove spoje, netusim proc. Do Cech ztraty 70-80% paketu. Nemecko
je odsud v tento moment stejne spatne, pocinaje skokem do domeny
*.dfn.de. Kdovi, sami Nemci si z kvality svych siti delaji legraci a
myslim, ze opravnene.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria