Colorado Backup

Jiøí ©achl ing. Jiri.Sachl at petra.chemapol.cz
Fri Jan 17 13:57:56 CET 1997

Mam problem. Spravce nasi podnikove site mi dodal na PC pro potreby
zalohovani dat hw. Hawlett Packard Colorado Backup T 1000. Sw. ktery mi s
tim prinesl je pro Win 3.11, ja vsak pouzivam W95. Pri zalohovani se mi
tedy oriznou vsechny nazvy na 8+3 a tim zalohovani ztraci smysl prozoze, to
co necham restaurovat neni to co jsem archivoval (kdo si ma pamatovat
spravne nazvy a pak to vsechno prejmenovavat).

Spravce site neni clovek na spravnem miste, protoze na tuto podstatnou
drobnost nezjistil sam a ani ted, kdyz jsem ho na to upozornil mi nedokaze
poradit. Na Web strance packardu je tento sw. (pro W95) k stazeni za 29, a
nejaky drobny $, ale to jen po zadani hesla a prihlasovaciho jmena.

Moje otazka zni : neznate, popripade nemate nekdo sw. ktery by s uvedenou
zalohovaci jednotkou (Hawlett Packard Colorado Backup T 100) umel pracovat
a to ve verzi pro Win 95 ?

Odpovedi mi prosim poslete na muj mail. Diky.

 Jiri Sachl ing.
 Jiri.Sachl at petra.chemapol.cz