CP 1250 pro UNIX

Vladimir Michl MICHLV at infnw.inf.upol.cz
Mon Jan 20 14:00:33 CET 1997

>     Dobry den !!
>
>     Snazim se rozchodit na AT&T Unixu vyhledavaci software HARVEST.
> Vsechno vypada velice dobre, akorat mam problem s cestinou. Veskery
> obsah naseho INTRANETu je vytvaren v CP 1250 (pomoci FrontPage).
>
>     Harvest software pouziva pro manipulaci se znaky standardni
> unixove funkce pro praci s ruznymi znak. sadami (isprint, isalpha,
> isdigit, atd.).
>
>    Tyto funkce sahaji do adresare /usr/lib/locale, kde jsou
> podadresare jednotlivych znakovych sad se soubory "LC_COLLATE,
> LC_MESSAGES,LC_NUMERIC,LC_CTYPE,LC_MONETARY a  LC_TIME".

> [...]

  Jeste dneska vystavim na http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp
soubor WG15-collection.tgz. Jsou to lokalizace pro ruzne jazyky,
take pro cestinu (moje vyroba). Je to urceno pro LINUX, ale mozna by
to pomohlo i Vam. Tu lokalizaci pak staci skompilovat s prislusnou
znakovou sadou (CP1250 tam je) a melo by to chodit. Na linuxu se
pouziva ke kompilaci programek 'localedef'.

                                        Vladimir Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *