Pripojeni do Inetu

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Wed Jan 22 15:16:45 CET 1997

> Modem na jedne stanici bohate staci. Jen bych nepouzil ani Novell ani Win0.95,
> ale napriklad Linux nebo FreeBSD. Oboji je zadarmo nebo temer zadarmo.

Hm .. Zapomel jste rict, ze budou potrebovat jeste nekoho, kdo umi UNIX.
Ani BSD, ani Linux nejsou totiz takove, aby ej dokazal clovek 'z fleku'
nainstalovat.

> Pevnou IP adresu od providera nepotrebujete. Na jednotlivych stanicich
> bude potreba pouze nastavit route na stanici s modemem. Pravdepodobne
> to bude default.  Jak Linux, tak FreeBSD umi dial_on_demand, to znamena,
> se se modem pouzije pouze v pripade potreby bez zasahu uzivatele.
> Ale to Win0.95 asi umi taky. Jen jsem to nikdy nevidel fungujici.
> Samozrejme predpokladam, ze vse umi TCP/IP.

Pevnou adresu potrebujete tehdy, kdyz chcete prenaset postu pro celou sit.
Pro ty 95tky je docela dobry software WInProxy od LanProjektu
(www.lanprojekt.cz). DIal-on-demand umi take a je to pod 95tky nebo NTcka.

						Michal