Bezpecnostni dira v Sendmailu 8.8.3 a 8.8.4

Martin Kacer 5/204 M.Kacer at sh.cvut.cz
Thu Jan 23 12:19:36 CET 1997

# On Thu, 23 Jan 1997, Petr Snajdr wrote:
# > Peter Sedivy wrote:
# > > > :-).Mozna,ze treba ten qmail...
# > >   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
# > Jiste,ale o sendmailu si presto nedelam iluze.Jak je stara 8.8.0 ? Pul
# A ako je to s bezpecnostou verzie 4.4 ???

Zdravim vsechny:
   Nezlobte se na me, velmi nerad delam kazatele, ale uz me to vadi
dost dlouho a zda se, ze tohle byla prislovecna "posledni kapka".

   1. Co kdybyste si podobne diskuze vyrizovali mailem a nikoli pres
konferenci. Myslim si, ze se to dostalo nekam, kde to s tematem nema
vubec co delat. Alespon si nepamatuju, ze by tahle konference mela
slouzit k debatam o tom, ktery system je lepsi. Nejsem tu moc dlouho,
ale napr. pan Snajdr ve mne vzbuzuje silny dojem, ze musi mit vzdy
posledni slovo, at uz je jakekoli a ze jeho jedinym smyslem zivota je
odpovidat na vsechno, co se tady napise. At uz k tomu ma co rict
(a ja uznavam, ze dost casto opravdu ma) nebo nema.

   2. Kdyz uz se takhle hadate, prectete si pravidla, ktera jste urcite
obdrzeli pri prihlaseni (pokud si to nepletu s jinymi ;) ). Tusim, ze
se tam rika neco o citaci _pouze_nezbytnych_ casti puvodniho mailu. Kdo
ma porad cist prispevky, ktere se skladaji ze slozenin nekolika starych
a dole je fura signatur, predchazenych znaky "> > > > ". Vlastniho
textu tam velmi casto byvaji tak tri radky. Alespon tu signaturu
puvodniho pisatele smazte, prosim! Kdyz uz ji musi mit na pul stranky.

   Doufam, ze jsem se nikoho nedotknul vic, nez jsem chtel. Pokud mate
na vec jiny nazor, tak me, prosim, nebijte - ale vazne mam pocit, ze by
se uz nekdo mel ozvat!
   Martin Kacer.

   PS: Nerad bych tu rozpoutal valky na nove tema, takze pokud vylozene
nemate potrebu verejne oponentury, nadavejte mi mailem. Diky.