Mailer s IMAP podporou

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Thu Jan 23 14:27:13 CET 1997

: jak se tak jiz po nekolikate pokousim vyridit si videnskou postu
: z Prahy, napada mne: existuje nejaky jiny UNIXovy, terminalove
: orientovany mailer s podporou IMAP protokolu, nez Pine?

  Pokud vim, tak ne.

: Vetsina veci totiz podporuje jenom POP, ktery mi neumozni (pokud vim),
: jednu zasadni vec: skladovat vsechny sve foldery na stroji, kde
: mam mailbox (tedy ve Vidni), abych v nich nemel prilis velky
: zmatek.

  Rekl bych, ze `remote mailbox' pres POP realizovat jde. Umi to snad
(nezkousel jsem) posledni verze Pegasus mailu a urcite SPRY mail (ten
uz dost dlouho). Oboji (bohuzel) jen do Windows.

: Uz jsem uvazoval o tom, ze si dopisu podporu pro IMAP do ELMu
: ci MUTTu, ale - neni cas ...

  Radeji do elmu a dejte mi pak vedet ;-)

  Ja bych take mel dotaz, ale obracene. Vedel by nekdo, jak v pine
stahnout cely mailbox na lokalni pocitac (ala POP)? Nejlepe nejak
davkove z `command line' (ala `popclient'). Tedy pokud to samozrejme
vubec jde.

  H.