Pripojeni do Inetu

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Fri Jan 24 14:42:57 CET 1997

> ........... takze hned uvedu konkretni
> pripad, o kterem vim: PVT
> (viz http://modrysvet.codalan.cz/INTERNET/0007.htm)
>
> Jen na okraj podotykam, ze proti PVT coby providerovi nemam ani to
> nejmensi.

Ja obcas, ale zajimalo by me, kde to ten pan chytry z PVT
vzal - je fakt, ze v ceniku maji cenu za pripojeni pres proxy
(4 tis. Kc/mes), ale nikde neni nic o tom, ze to nejde pouzit (viz
provozni podminky, http://www.pvtnet.cz ).
Takle polozka se v ceniku objevila od r. 1997, takze v dobe,
kdy vetsina lidi pripojenych pres PVT uzavirala smlouvy zreme nic
takoveho neplatilo. Pokud ted nekdo z PVT zjistil, co to vlastne
proxy je a probral se s tim, ze by se na tom dalo vydelat, tak
prosim. Ale meli by to mit v prov. podmnikach. Nehlede o tom, ze
asi nemuzou jen tak zmenit smlouvy s xxxx lidma, ktery podepsali
provozni podminky, kde o tom nic nebylo. (hele lidi- a muze pak byt
pocitac pripojeny na PVT vubec v LAN ??? :-) )

Jinak, co se tyka pevne adresy, jak to chce 602, tak tu PVT poskytuje
(jenom nevim, jak ochotne :-))

Muj osobni nazor je ten, ze PVT zjistilo, ze jejich linky nejsou
nejrychlejsi a brani se vetsimu zatizeni.
Z osobnich zkusenosti mohu doporucit: uvazujte o nekom jinem
(ja to udelal a je to alespon rychlejsi)

:-) Jinak si myslete si co chcete, ja to delam taky... ..jeste ze na
me nedohodite kamenem  -:)

S pozdravem
    Jaroslav Cibulka
 Kovopetrol, a.s. Plzen