Off topic: Pomuze nejaky majitel UNIXu

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Mon Jan 27 13:32:25 CET 1997

In cz.net.internet Pavel Satrapa <PAVEL.SATRAPA at vslib.cz> wrote:
-> > Muze mi nekdo prozradit nejakou utilitku pomoci ktere prevedu
-> > nasledujici na bezny holy text, nebo rovnou nejaky prohlizec.
-> > Je to soucast dokumentace GNU-WIN32 a nikde se nepise jak to cist.

-> Melo by pomoci
->            nroff -man soubor > vystup

-> Nekdy vsak vystup bude obsahovat "formatovani" pro znakovou tiskarnu
-> (tucne nadpisy a podtrhavani, kdy se na jednu tiskovou pozici pise dvakrat
-> pomoci "backspace"). V takovem pripade je treba z vystupu vyhazet vsechny
-> dvojice   <libovolny znak><backspace>   napriklad takhle

Nuz, taketo formatovanie tam s obrovskou pravdepodobnostou bude...
ale programy ako more (page,pg) a less to zvladnu a ukazu ako to ma byt,
podciarknute alebo vysvietene...

->           perl -pe "s/.\10//g" vystup > vystup.txt

pripadne program "col -b" ktory to myslim navzdory rychlosti perlu mal
zvladnut rychlejsie :)

-> Nektere (komercni) Unixy vsak rafinovane nemaji "prostredky na zpracovani
-> textu" (nroff & spol.). Pak se muzete pokusit instalovat groff od GNU a
-> nebo se poohlednout po nejakem stroji, na kterem nroff maji.

vacsina unixov ktore maju prikaz man maju aj toto :) v linuxe to vsak nie je
nroff ale groff :) ale ten nie je komercny
--
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
 ...and if you think I'm talking for my employer, you're wrong...