sendmail

Jan Prikryl prikryl at launzatte.cg.tuwien.ac.at
Tue Jan 28 22:52:38 CET 1997

> Date: Tue, 28 Jan 1997 22:34:09 +0100
> From: Karel Kovar <kovark at hnizdo.netforce.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: sendmail

> chtel bych se zeptat, zdali nekdo nema trochu zkusenost se sendmailem.
> potreboval bych nejak zakazat aby pri prichodu nove zpravy mi to
> do telnet session nevypisovalo ze prisla nova zprava a uryvek z ni...
> kdyz prijdou treba za 10 sekund tri zpravy tak je obrazovka prepatlana
> nesmyslama ...

To nebude sendmailem. A vzhledem k tomu, ze neuvadite, o jaky system
se presne jedna, tezko rict, co Vam tam bezi a tyhle hlasky vypisuje.
Pokud je to unixovy system, poradne bych prosel, co se spousti v
inicializacnich skriptech shellu. Podobne si v linuxove konferenci
nedavno kdosi stezoval, takze jestli se jedna o linux, asi by se to
naslo na

	http://www.kin.vslib.cz/hypermail/lnxupol/

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria