CISCO - slaba/silna prevadzka

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Thu Jan 30 00:04:39 CET 1997

Dne 29 Jan 97 v 19:00, Robert Drotar uvedl(a):

>   Mal by som taku otazocku:
>     Nemate niekto nejake skusenosti, ako nakonfigurovat CISCO, tak
>     aby sa clovek, ktory si zaplati slabu prevadzku, mohol nalogovat
>     (cez modem) len v urcity cas.

    No, pokud ti autentizaci dela TACACS a mas zdrojaky, jiste by slo zaridit,
aby urcite lidi v urcite hodiny neautentizoval. Pak by sly vlastne udelat i
"jina" kouzla. Nevim, ale jestli je tohle pro tebe pouzitelne reseni ...

>     Chcel by som vytvorut mailaccount. Takze by som na CISCO potreboval
>     zadat, aby sa user, ktory sa tam pripoji (modemom), mohol dostat
>     len na specifikovany server. Skusal som nieco nastavit cez 'aaa',

    Pokud CISCO neumi filtrovat IP, nebo filter neni resenim problemu tak
jinou radu nemam (krome skryti CISCa za firewall) ...

                                            Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others