routing ve W95

Frantisek Rysanek xrysf03 at staff.eunet.cz
Thu Jan 30 09:26:47 CET 1997

> Kdyz uz jsme u toho routingu, co dìlá program ROUTE.EXE, ktery
> je soucasti Win95? Ze by to byla nejaka hracka, ktera sa tvari jako
> opravdovy route?

Asi bych mel rozvest terminologii. Petadevadesatky umeji routovat v tom
smyslu, ze pakety vznikajici na danem stroji umeji posilat ven ruznymi
interfejsy, podle routovaci tabulky, kterou si k tomu ucelu drzi a ktera
se da rukama editovat pomoci prikazu "route".
Nicmene petadevadesatky neumeji vec, ktere jeden muj kolega rika IP
forwarding - tj. routovat z jednoho interfejsu na druhy. Jednoduse nejsou
pruchozi, nedokazou fungovat jako gateway. O tomhle tu byla rec. Ja
tvrdim, ze bez specialniho softwaru treti strany (jako NAT95) to neumeji.
Ten clovek, co odpovedel ze je to na CDcku v /NETUTIL mi uz soukrome
poslal dementi.

Frantisek Rysanek