certifikace klicu SSL

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Jul 4 00:36:11 CEST 1997

Dne 27 Jun 97 v 20:36, Lubos Kamensky uvedl(a):

> Ma nekdo zkusenosti s certifikaci klicu pro SSL

    Pouzivejte, prosim, ve svych prispevcich radky do delky 80 znaku ...

    Mam pocit, ze to dela Eunet (ale mozna jen pro sve (Web)zakazniky).
    Mozna to dela i nekdo jiny (kdokoli, i ja mohu ten klic podepsat), ale
nevim o nikom, kdo by se k teto sluzbe verejne znal a navic jasne rikal, co
takova certifikace u nej vlastne zarucuje (ani Eunet to neuvadi), takze
takova certifikace by stejne mela velmi malou realnou hodnotu ...

                                                    Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +420-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others